Historia

  • 1990
    Powstanie firmy Pol-Hun
    Małgorzata Urbanek-Bielska, Andrzej Bielski oraz Paweł Knopik zakładają firmę, która stanie się liderem na rynku polskim i zagranicznym. Koluszki zyskują jednego z największych pracodawców w mieście.
  • 1992
    Uruchomienie produkcji kostki do wc
    Pierwszy i przez długie lata najbardziej rozpoznawalny produkt marki General Fresh - kostka do WC zaczyna być produkowany w firmie Pol-Hun. Wtedy nikt nawet nie przypuszczał, że gama naszych produktów urośnie w setki i to w tak krótkim czasie.
  • 1994
    Pozyskanie pierwszego globalnego klienta
    Na pierwsze efekty nie trzeba było długo czekać. Zauważono nas nie tylko na rynku polskim, ale i zagranicznym. To tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że powołanie firmy do życia było trafionym pomysłem.
  • 1999
    Nowa, większa siedziba Firmy
    Sukces wymaga miejsca. 9 lat po rozpoczęciu działalności, firma, chcąc sprostać oczekiwaniu rynku, musi powiększyć swoją fabrykę. Potrzebowaliśmy więcej miejsca, dlatego nowa, większa siedziba firmy znalazła się w sercu Koluszek , przy ulicy 11 listopada
  • 2001
    Uruchomienie linii pakowania
    Produkcja tak szybko nabierała tempa, że ręczne pakowanie bardzo szybko musieliśmy zastąpić linią. W innym przypadku nie bylibyśmy w stanie obsłużyć coraz szybciej zwiększającej się ilości klientów
  • 2002
    Kolejne powiększenie – nowe hale produkcyjne i magazynowe
    Sukces wymaga jeszcze więcej miejsca. Po kolejnych 3 latach znowu musimy powiększać moce przerobowe i magazynowe. Już wtedy wiedzieliśmy, że przynajmniej jeszcze raz w naszej historii nas to czeka …
  • 2003
    Po raz pierwszy przyznano nam tytuł Gazela Biznesu
    Pierwsza z czterech Gazeli Biznesu jest w naszych rękach. Coroczny (od 2000) ranking najszybciej rozwijających się firm. Nagroda cenna, zwłaszcza, że ranking prowadzony jest pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki RP
  • 2005
    po raz pierwszy przyznano nam System Zarządzania Jakością TUV NORD, PN-EN ISO 9001:2009 (utrzymany nieprzerwanie od 2011)
    Naszym głównym przesłaniem w produkcji zawsze była i będzie JAKOŚĆ. Przyznanie nam ISO 9001:2009 było tylko naturalną konsekwencją naszej rzetelnej pracy
  • 2006
    Uruchomienie linii wytwarzających opakowania plastikowe
    Podwykonawcy przestali nadążać w dostarczaniu nam opakowań plastikowych, dlatego uruchomiliśmy własną i nowoczesną linię produkcyjną. Teraz już nie tylko serce produktu, ale i jego opakowanie wyjeżdżało w samochodach z logiem General Fresh do sklepów w Polsce i za granicą
  • 2007
    Henkel
    Nawiązanie współpracy z globalną marką Henkel.
  • 2007
    Tesco
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów TESCO.
  • 2009
    Po raz pierwszy przyznano nam Certyfikat Wiarygodności Biznesowej
    Musimy chyba kupić większą gablotę na nagrody i wyróżnienia. Od 2009, nieprzerwanie co roku otrzymujemy Certyfikat Wiarygodności Biznesowej: „Certyfikat Wiarygodności Biznesowej to prestiżowe wyróżnienie nadawane przez Dun & Bradstreet Poland. Do grona uhonorowanych mogą należeć wyłącznie firmy o najwyższej i wysokiej ocenie stabilności wystawianej według D&B Poland. Wyróżnieni certyfikatem, to firmy o danych finansowych dających gwarancję na wysoki poziom rentowności, zdolności i płynności finansowej, których poziom zadłużenia oraz zarejestrowanych przeterminowanych płatności jest znikomy.” Info ze strony: http://www.dnb.com.pl/other.aspx?page=cwb Dziękujemy za zaufanie!
  • 2013
    Powstanie kolejnych hal produkcyjnych i magazynowych
    Chciałoby się powiedzieć: „a nie mówiłem”?:) rośniemy w siłę. Już nie tylko kolejne, nowe hale produkcyjne, magazynowe – 13 000 m2 … wraz z rozwojem nasza firma zaczyna zatrudniać blisko 300 pracowników.
  • 2013
    EcoVadis
    Uczestnictwo na platformie ratingowej EcoVadis w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.
  • 2013
    Stokrotka
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów Stokrotka.
  • 2014
    Polska, Europa, Azja, Afryka … to za mało
    W 2014 po raz pierwszy nasze produkty, żeby dotrzeć do klienta, musiały pokonać ocean. Właśnie od tego roku zaczynamy dbać o czystość i świeżość również w USA.
  • 2016
    Carrefour
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów Carrefour.
  • 2016
    Dino
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów Dino.
  • 2016
    Netto
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów Netto.
  • 2016
    Bricomarche
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów Bricomarche.
  • 2016
    Zakłady Chemiczne UNIA
    Rozpoczęcie współpracy z Zakładami Chemicznymi Unia i marką Tytan.
  • 2017
    PN-EN ISO 9001:2015
    „POL-HUN” M Bielska pracuje zgodnie z nowym wydaniem normy PN-EN ISO 9001:2015.
  • 2017
    Polomarket
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów Polomarket.
  • 2019
    Dotarliśmy do Australii
    w 2019 za sprawą naszego klienta, kostki do wc wyprodukowane w Koluszkach przekroczyły granice Australii i Nowej Zelandii!
  • 2019
    BRC
    Rozpoczęcie prac nad wdrożeniem normy BRC.
  • 2019
    Ekologia
    Rozpoczęcie budowy zakładowej podczyszczalni ścieków.
  • 2019
    Lidl
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów Lidl.
  • 2019
    Action
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów Action.
  • 2020
    BRC CP ver. 4
    Otrzymanie certyfikatu na zgodność z normą BRC CP ver. 4
  • 2021
    IFS HPC
    Rozpoczęcie prac nad wdrożeniem normy IFS HPC
  • 2021
    Lyreco
    Rozpoczęcie współpracy z liderem obsługi B2B.
  • 2022
    IFS HPC ver. 2
    Otrzymanie certyfikatu na zgodność z normą IFS HPC ver. 2
  • 2022
    CDP
    Przystąpienie do inicjatywy CDP w zakresie raportowania na temat oddziaływania na klimat.
  • 2023
    Kaufland
    Rozpoczęcie współpracy z siecią sklepów Kaufland.
  • 2023
    Nowe powierzchnie
    Rok 2023 to kolejne inwestycje - powiększona hala magazynowa i sprzedażowa. Łączna powierzchnia Pol-Hun to teraz 46 000 m2